Friday, February 8, 2008

روزنامه نگاری چندرسانه ای و فرهنگ آموزش

خوب امشب يک بخش جديد را به وبلاگ اضافه کردم، که همون بخش معرفی وبلاگ های مرتبط با حوزه تکنولوژی آموزشی باشد. برای ديدن اين بخش به قسمت پايين وبلاگ مراجعه کنيد. شايد اعتراض کنيد که برخی از اين وبلاگ ها چه ربطی به تکنولوژی دارد، بايد بگم بی خود وقت خود
را تلف نکنيد چون من اين وبلاگ ها را دوست دارم و از سر هيچ يک نمی گذرم
امروز که در حال وب گردی (يا همون ولگردی خودمون) بودم به يک مقاله جالب از استاد محمد عطاران برخورد کردم که قبلاً نخوانده بودم. اين مقاله در رابطه با روزنامه نگاری چندرسانه ای و فرهنگ آموزش بود و در نوع خودش بسيار توجه من را جلب کرد. در رابطه با روزنامه نگاری برخط حرف های زيادی برای گفتن دارم که دوست دارم در يک مقاله مجزا به آن ها بپردازم، ولی
فعلاً حتماً مقاله دکتر عطاران را بخوانيد نکات جالبی در آن هست که جای بحث و تفکر دارد

No comments: